Jurnal de profesor (II)

25 iulie 1958Din tot ce am văzut și învățat în ultima jumătate de an, un lucru iese în evidență. Ce se întâmplă în clasă nu e ce cred profesorii – în mod clar nu ce am crezut eu întotdeauna. De câțiva ani lucrez cu o imagine mentală a clasei mele. Această realitate, pe care simțeam că o cunosc, era în parte fizică și în parte mentală sau spirituală. Cu alte cuvinte, credeam că știu, în general, ce fac elevii, precum și ce gândesc și simt. Înțeleg acum că imaginea mea asupra realității era aproape cu totul falsă. De ce n-am observat asta înainte?

5 mituri economice care încă ne bântuie

Există o serie întreagă de mituri despre economie care sunt repetate la nesfârşit, ajungând să intre în folclor şi mentalul colectiv. Articolul încearcă să demonteze 5 dintre acestea folosind o serie de studii ştiinţifice care susţin ideea eficienţei comerţului liber care favorizează creşterea economică

Stephan Kinsella: Împotriva proprietăţii intelectuale

Introducere Împotriva proprietăţii intelectuale Ediţia Laissez Faire Books (2012) Stephan Kinsella Laissez Faire Books a fost şi pentru mine, la fel cum a fost pentru...

Postări populare