Mai puțin Marx, Mai mult Mises

Mai puțin Marx, Mai mult Mises. O viziune liberală a educației

0
Dezastrul socialismului educațional în România este categoric. Un sistem de învățământ centralizat - un sistem în care statul decide ce (curriculum),...

Jurnal de profesor (I)

0
Am găsit pe un blog extraordinar despre homeschooling un articol tradus dintr-o carte de John Holt, "How Children Fail". M-am gândit că...

Jurnal de profesor (II)

0
25 iulie 1958 Din tot ce am văzut și învățat în ultima jumătate de an, un lucru iese în evidență. Ce se întâmplă în clasă nu e ce cred profesorii – în mod clar nu ce am crezut eu întotdeauna. De câțiva ani lucrez cu o imagine mentală a clasei mele. Această realitate, pe care simțeam că o cunosc, era în parte fizică și în parte mentală sau spirituală. Cu alte cuvinte, credeam că știu, în general, ce fac elevii, precum și ce gândesc și simt. Înțeleg acum că imaginea mea asupra realității era aproape cu totul falsă. De ce n-am observat asta înainte?

Costul monopolului statului asupra sectoarelor publice. Cazul educaţiei

2
Dacă mai este nevoie de dovezi că sistemul romanesc de educaţie este falimentar, amintim că într-o clasificare serioasă a universităţilor după...
Seminar

Seminar Cărţi mici, idei mari 2013-2014

0
Se anunţă cel mai bun seminar organizat până acum de Institutul Mises România pentru cei care vor să înveţe economie dar...
Lecturi libertariene

Lecturi libertariene şi alte recomandări

0
  A postat Daniel pe site-ul SoLib (postul nu mai este disponibil) o listă de lecturi interesante pentru a afla poziţia libertarienilor...

Paradoxul libertarianismului

0
Atunci când libertarienii încearcă să îi convingă pe alţii de convingerile lor, întâlnesc un paradox interesant. Pe de o parte, mesajul...

Postări populare